Welkom


Hierbij heten wij je van harte welkom op ons gezamenlijk blog. Dit blog is opgericht op 19 november 2011. Het blog is nog volop in ontwikkeling en de intentie is om hier onze projectjes, kaarten, layouts e.d. te laten zien. Ook zullen we zo af en toe een workshop plaatsen of een wedstrijd houden.

Wij vinden het leuk als je na een bezoek aan ons blog een berichtje achter laat.

Veel plezier!

Groetjes Anja, Ingrid, Karin en Mieke

donderdag 24 november 2011

Als laatste stel ik mij even voor.

Hallo, mijn naam is Mieke en ik ben getrouwd met Ronald.
Ronald is de broer van Anja, Ingrid en Karin.
Al een aantal jaren zie ik alle mooie dingen die mijn schoonzusters maken op hun blog staan.
Ik ben laatst met Ingrid en Karin naar de Kreadoe in Utrecht geweest.
Daar heb ik aan een scrapworkshop mee gedaan en vond het erg leuk om te doen.
Op de beurs heb ik meteen een aantal scrapspullen gekocht.
Mijn eerste 2 kaarten heb ik met hulp van Ingrid bij haar thuis gemaakt.
Ik ben bang dat ik nu ook besmet ben met het scrapvirus.

3 opmerkingen: