Welkom


Hierbij heten wij je van harte welkom op ons gezamenlijk blog. Dit blog is opgericht op 19 november 2011. Het blog is nog volop in ontwikkeling en de intentie is om hier onze projectjes, kaarten, layouts e.d. te laten zien. Ook zullen we zo af en toe een workshop plaatsen of een wedstrijd houden.

Wij vinden het leuk als je na een bezoek aan ons blog een berichtje achter laat.

Veel plezier!

Groetjes Anja, Ingrid, Karin en Mieke

woensdag 23 november 2011

Hallo allemaal.

Ik ben Ingrid en ben getrouwd met Albert. We hebben samen twee dochters Daphne en Shirley. Het scrap-virus heb ik gekregen van Anja. Kaarten maken deed en doe ik nog steeds, in het begin met 3D-kaarten en dan i.c.m. borduren en kraaltjes. Met lay-outs ben ik begonnen en toen ik de smaak helemaal te pakken had kwamen er ook de scrapkaarten van mijn hand.  Ik vind de vintage en de scandinavische stijl geweldig om te doen. Boekjes maken is ook één van mijn favorieten projekten.
Overdag werk ik in de thuiszorg en in de avond-uurtjes ben ik veel in mijn hobby-kamer bezig met mijn hobby. Ik hoop dat onze bezoekers hier inspiratie op kunnen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten