Welkom


Hierbij heten wij je van harte welkom op ons gezamenlijk blog. Dit blog is opgericht op 19 november 2011. Het blog is nog volop in ontwikkeling en de intentie is om hier onze projectjes, kaarten, layouts e.d. te laten zien. Ook zullen we zo af en toe een workshop plaatsen of een wedstrijd houden.

Wij vinden het leuk als je na een bezoek aan ons blog een berichtje achter laat.

Veel plezier!

Groetjes Anja, Ingrid, Karin en Mieke

dinsdag 22 november 2011

Voorstellen

Hallo, hierbij wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Anja en ik ben de oudste van de zussen. Ik ben getrouwd met Theo en heb een volwassen zoon, Ricardo genaamd. Scrappen doe ik nu zo'n jaartje of 4 denk ik. Eerst alleen layouts en zo langzamerhand ook verschillende projecten zoals boekjes of homedeco. Momenteel maak ik alleen nog maar scrapkaarten. Mijn inspiratie doe ik voor een deel op via internet. Ik ben daarom ook lid geworden van een aantal clubs, o.a. Kaarten maken met Tiets. Op mijn scrapkaarten verwerk ik vaak cute stempels, zoals Magnolia en Sugar Nellie. Verder ben ik ook helemaal gek op de stempels van Paper Artsie.
Ik zou zeggen, tot gauw.

Groetjes Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten