Welkom


Hierbij heten wij je van harte welkom op ons gezamenlijk blog. Dit blog is opgericht op 19 november 2011. Het blog is nog volop in ontwikkeling en de intentie is om hier onze projectjes, kaarten, layouts e.d. te laten zien. Ook zullen we zo af en toe een workshop plaatsen of een wedstrijd houden.

Wij vinden het leuk als je na een bezoek aan ons blog een berichtje achter laat.

Veel plezier!

Groetjes Anja, Ingrid, Karin en Mieke

maandag 3 september 2012

Hollands meisje



Ik ben sinds kort volger geworden van " Het Canary Blog".
Op deze blog heeft Krista een Nederlandse Canary getekend, een leuk Hollands meisje.
Ik kon het Hollandse meisje gratis aanvragen, maar wel met de voorwaarde dat je er een leuk kaartje
mee moest maken.
En hierboven zien jullie het kaartje staan wat ik heb gemaakt met het Hollandse meisje.

1 opmerking:

  1. Hij is leuk geworden Mieke. Ik had de digi ook aangevraagd, maar heb hem denk ik niet goed opgeslagen en nu kan ik hem niet meer vinden. Heb al een nieuwe aangevraagd, maar nog niets ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen