Welkom


Hierbij heten wij je van harte welkom op ons gezamenlijk blog. Dit blog is opgericht op 19 november 2011. Het blog is nog volop in ontwikkeling en de intentie is om hier onze projectjes, kaarten, layouts e.d. te laten zien. Ook zullen we zo af en toe een workshop plaatsen of een wedstrijd houden.

Wij vinden het leuk als je na een bezoek aan ons blog een berichtje achter laat.

Veel plezier!

Groetjes Anja, Ingrid, Karin en Mieke

vrijdag 5 oktober 2012

Herfstkaart voor de challenge

Hier is dan mijn uitwerking van de challenge voor de kaart van september. Een beetje laat, maar ik heb het ook zo verschrikkelijk druk.

 

 
Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
 
Groetjes,
Anja

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart erg leuk geworden en begrijp dat je het ontzettend druk hebt, ik herken dat wel hoor, ik heb heb het ook zo verschrikkelijk druk, haha.

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge jonge. Gut gut wat hebben jullie het druk.

    BeantwoordenVerwijderen