Welkom


Hierbij heten wij je van harte welkom op ons gezamenlijk blog. Dit blog is opgericht op 19 november 2011. Het blog is nog volop in ontwikkeling en de intentie is om hier onze projectjes, kaarten, layouts e.d. te laten zien. Ook zullen we zo af en toe een workshop plaatsen of een wedstrijd houden.

Wij vinden het leuk als je na een bezoek aan ons blog een berichtje achter laat.

Veel plezier!

Groetjes Anja, Ingrid, Karin en Mieke

donderdag 1 december 2011

Uitdaging

Hierbij daag ik jullie uit om de 1e tag van dit jaar van Tim Holtz te maken. Klik HIER om naar het voorbeeld te gaan. Je hoeft hem natuurlijk niet precies na te maken, want we hebben niet allemaal die materialen, maar als de tag er maar op lijkt. In plaats van die dennenappels mag je ook bloemen gebruiken of kerstballen. Kijk maar wat je er van maakt en ik ben benieuwd hoe ze uiteindelijk gaan worden.
groetjes Anja

4 opmerkingen:

  1. Helemaal te gek. Ga er zondag mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk dat ik ook in het weekend eraan ga werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die van mij is af.
    Ga hem gelijk plaatsen.
    gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat ik niet zoveel spullen heb ga ik toch proberen er iets leuks van te maken. Het is wel een uitdaging voor me.

    BeantwoordenVerwijderen